گودیر از جدیدترین تایرهای مجموعه Kelly رونمایی کرد.




گودیر از جدیدترین تایرهای مجموعه Kelly رونمایی کرد.

شرکت لاستیک گودیر آخرین محصولات اضافه شده به مجموعه تایرهای Kelly را با جدید Kelly Edge Touring A/S و Kelly Edge Sport را اعلام کرد.

گودیر برای گسترش طیف تایر های Kelly خود، محصولات Kelly Edge Touring A/S و Kelly Edge Sport را در بیش از 75 سایز متفاوت در بازار عرضه کرد. هر دو محصول برای ارائه عملکرد همه جانبه برای امنیت و پاسخگویی به نیازهای رانندگان امروزی و متناسب با بودجه معقول و مناسب آن ها ساخته شده اند. هر دو لاستیک از طراحی نوآورانه آج ساخته شده اند و ویژگی ها و ترکیبات منحصر به فردی را  در خود جای داده اند تا بهترین بهره برداری را برای وسایل نقلیه فراهم آورند.

درباره تایر Kelly Edge Touring A/S:

Kelly Edge Touring A/S یک تایر قابل اعتماد و تمام فصل است که با اتصال به لبه های بلوک آج، باعث ایجاد کشش در هر شرایط آب و هوایی (از جمله در برف) شده است. برای تخلیه بهتر آب، شیارها به حالت خاصی طراحی شده اند و از آج سیلیسی برای چسبندگی و پوشش بهتر استفاده شده است. این لاستیک علاوه بر طراحی الگوی آج متقارن که سواری نرم ، راحت و هندلینگ را ارائه می دهد، بلوک‌های آج زاویه‌دار محکم این تایر باعث تثبیت کشش آج و بهبود بیشتر آج نیز می شود.

لبه های بلوک آج منحصر بفرد: برای کمک به ایجاد کشش در تمام فصول در شرایط مرطوب، خشک و برفی طراحی شده اند.

شیارهای جارو شکل: به تخلیه آب و گل و لای از روی آج برای چسبندگی بیشتر کمک می کند.

بلوک های آج زاویه دار محکم: به تثبیت کشش آج کمک می کند.

الگوی آج متقارن: به ارائه هندلینگ مطمئن و سواری نرم کمک می کند.

ترکیب آج سیلیسی: به بهبود آج و کشش در شرایط خیس و بارانی کمک می کند.

درباره تایر Kelly Edge Sport :

Kelly Edge Sport برای خودروهای پرفورمنس و نمایشی طراحی و توسعه داده شده است. بهبود ترکیب مواد استفاده شده و همچنین طراحی نامتقارن آج، باعث قدرت کنترل بیشتر و توقف بهتر خودرو در شرایط آب و هوایی مرطوب شده است. شیارهای محیطی گسترده در داخل آج برای کشش بهتر و لبه های منحنی برای افزایش طول عمر لاستیک و کاهش صدا در جاده از دیگر ویژگی های Kelly Edge Sport است.

ترکیب آج بهبود یافته: برای عملکرد عالی در شرایط مرطوب و ترمزگیری خوب طراحی شده است.

طراحی آج نامتقارن: به هندلینگ بهتر در تمام فصول کمک می کند.

شیار های جارویی: در طراحی آج به افزایش کشش کمک می کند.

لبه های منحنی و هم شکل: برای کمک به کاهش صدای جاده و افزایش عمر آج طراحی شده است.

میشل کرامر، مدیر بازاریابی محصولات گودیر گفت: ما برای معرفی دو تایر Kelly Edge Touring A/S و Kelly Edge Sport به بازار، بسیار هیجان زده هستیم، زیرا گودیر محصولاتی را در اختیار رانندگان قرار می دهد که مطابق با نیاز های آنان طراحی شده است.


منبع: https://www.tiretechnologyinternational.com/


در هنگام ثبت نظر به موارد ذیل دقت فرمایید

از زبان فارسی برای کامنت گذاری استفاده نمایید.

استفاده از کاراکتر های خاص و اموجی در ثبت نظر قابل قبول نمی باشد.

از ارسال لینک‌های سایت‌های دیگر و ارایه‌ی اطلاعات شخصی خودتان مثل شماره تماس، ایمیل و آی‌دی شبکه‌های اجتماعی پرهیز کنید.

مقایسه 0